Tingimused
Airup.ee e-poe üldtingimused
1. Üldsätted
1.1. Käesolevad tingimused kehtivad veebipoe Airup.ee (edaspidi e-pood) ja e-poest ostu sooritanud isiku (edaspidi ostja) vahel kaupade ostmisel ning tellimuste vormistamisel.
1.2. E-poodi haldab Keevinet OÜ
-
Aadress: J.Vilmsi 32-2
-
E-post: info@airup.ee
-
Telefon: +372514 4248
1.3. Tingimused kehtivad kõikidele tehingutele, mis sõlmitakse e-poe kaudu. Keevinet OÜ-l on õigus tingimusi muuta; muudatused avaldatakse e-poes ja need kehtivad tellimustele, mis esitatakse pärast muudatuste jõustumist.
1.4. E-poes müüdavad tooted on mõeldud kasutamiseks vastavalt tootekirjeldustes toodud eesmärgile.
2. Tellimine ja maksmine
2.1. Kauba tellimiseks vali soovitud toode ning lisa see ostukorvi.
2.2. Tellimuse kinnitamise eel peab ostja kontrollima sisestatud andmete õigsust. Müüja ei vastuta tellimuse mittetäitmise eest, kui see tuleneb ostja poolt esitatud vigastest andmetest.
2.3. Kõik hinnad on toodud eurodes.
2.4. Tellimuse eest saab tasuda e-poes pakutud makseviisidega. Tellimus loetakse kinnitatuks alates hetkest, mil makse on laekunud Keevinet OÜ arvelduskontole.
2.5. Kui tellimus jääb maksmata 3 tööpäeva jooksul, on Keevinet OÜ-l õigus tellimus tühistada.
3. Tarne ja riskide üleminek
3.1. Kauba tarneaeg on tavaliselt 2–5 tööpäeva pärast makse laekumist, kuid maksimaalselt 7 tööpäeva Eesti piires.
3.2. Kauba kahjustumise või kadumise risk läheb ostjale üle alates hetkest, mil kaup antakse üle ostjale isiklikult.
3.3. Müüja ei vastuta viivituste eest, mis tulenevad ostja poolt esitatud vale aadressi, puuduliku kontaktinfo või logistikapartneri tegevuse tõttu.
3.4. Kui kaup jääb ajutiselt laost puudu, teavitab müüja sellest ostjat viivitamata ning tagastab makstud summa või lepib kokku uue tarneaja.
4. Taganemisõigus ja kauba tagastamine
4.1. Tarbijal on õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist ilma põhjust esitamata.
4.2. Taganemisõigus kehtib ainult kasutamata ja originaalpakendis toodetele.
4.3. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kirjalik avaldus e-posti aadressile info@airup.ee. Müüja saadab tagastuseks juhised.
4.4. Tagastamise otsesed kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui saadetud toode ei vasta tellitule (vale toode, defekt jne).
4.5. Kui toode on kasutatud või kahjustatud, on müüjal õigus keelduda tagasimaksest või vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4.6. Raha tagastatakse ostjale 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest ja ülevaatamisest.
4.7. Taganemisõigus ei kehti:
-
eritellimusel valmistatud toodetele;
-
toodetele, mida ei saa tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastada (nt avatud pakendiga filtrid, õlid, lõhnaained jms).
5. Pretensioonide esitamine ja garantii
5.1. Müüdud kaupadele kehtib 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
5.2. Ostja peab toote puudusest teavitama mõistliku aja jooksul pärast selle avastamist, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul.
5.3. Kui tootel ilmneb defekt, on müüjal õigus toode:
-
parandada või asendada, või
-
kui see ei ole võimalik, tagastada ostjale raha.
5.4. Müüja ei vastuta defektide eest, mis on tekkinud toote väärkasutuse, kulumise, hooldusnõuete eiramise või mehaanilise kahjustuse tagajärjel.
5.5. Kaebused palume esitada e-posti aadressil info@airup.ee koos tellimuse numbri ja probleemi kirjeldusega.
6. Vastutus ja vastutuse piirang
6.1. Müüja vastutus ulatub ainult otseste ja tõendatud kahjudeni, mis on tekkinud müüja tegevuse või tegevusetuse tõttu.
6.2. Müüja ei vastuta kaudsete kahjude, saamata jäänud tulu, andmekao ega muude ettenägematute kahjude eest, välja arvatud seadusega sätestatud juhtudel.
6.3. Maksimaalne vastutus piirdub ostuhinnaga, mille ostja on konkreetse tellimuse eest tasunud.
6.4. Müüja ei vastuta olukordades, kus kauba tarne või kasutamine on häiritud vääramatu jõu (force majeure) tõttu.
7. Isikuandmete töötlemine ja otseturundus
7.1. Müüja töötleb ostja isikuandmeid ainult tellimuse täitmiseks ja kliendisuhtluseks vastavalt isikuandmete kaitse üldmäärusele (GDPR) ja Eesti seadustele.
7.2. Ostja kontaktandmeid kasutatakse teavitamiseks tellimuse olekust ja vajaliku klienditoe pakkumiseks.
7.3. Müüjal on õigus saata ostu sooritanud klientidele ühekordne e-kiri tagasiside küsimiseks seoses ostukogemusega või tootearvustuse jätmisega.
7.4. Ostjal on igal ajal õigus keelduda otseturundus- ja tagasiside e-kirjadest, kasutades kirjas toodud loobumislinki või kirjutades aadressile info@airup.ee.
7.5. Isikuandmeid ei avaldata kolmandatele isikutele, välja arvatud seadusest tulenevatel juhtudel või tellimuse täitmiseks vajalike teenusepakkujate puhul (nt kullerid, makseteenuse pakkujad).
8. Vaidluste lahendamine
8.1. Kõik erimeelsused püüavad pooled lahendada eelkõige läbirääkimiste teel.
8.2. Kui kokkuleppele ei jõuta, on tarbijal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2, Tallinn) poole või lahendada vaidlus kohtus vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
8.3. Kui ostja elab väljaspool Eestit, kehtivad Eesti Vabariigi seadused ning vaidlused lahendatakse Eesti kohtus.
9. Lõppsätted
9.1. Tingimused on kehtivad alates 03.10.2025.
9.2. Müüjal on õigus tingimusi ajakohastada ilma ette teatamata, kui see on vajalik õigusaktide või e-poe teenuse parendamiseks. Uuendatud tingimused avaldatakse Airup.ee veebilehel.
9.3. Kui mõni punkt osutub kehtetuks, ei mõjuta see ülejäänud tingimuste kehtivust.
Kauba transport ja tarne
Tarnemeetodid
Tellitud kauba kohaletoimetamine toimub koostöös usaldusväärsete transpordipartneritega. Klient saab valida sobiva tarnemeetodi ostukorvis tellimuse vormistamisel.
Saadaval on tavaliselt järgmised tarnevõimalused:
-
Pakiautomaat (nt Omniva, Itella SmartPost, DPD, Venipak)
-
Kullerteenus – kauba toimetamine otse kliendi aadressile
-
Kokkuleppel on võimalik Tallinnas kaup käest kätte saada
Transpordihinnad ja kättetoimetamise valikud kuvatakse ostukorvis enne tellimuse kinnitamist. Hinnad sõltuvad valitud tarnemeetodist, sihtkohast, kauba mõõtudest ja kaalust.
Tarneaeg
Kauba tarneaeg sõltub valitud tarneviisist ja toote saadavusest.
-
Eesti piires on tarneaeg tavaliselt 2–4 tööpäeva pärast makse laekumist.
Kui toode ei ole kohe laos või esineb tarneraskusi, teavitame klienti sellest esimesel võimalusel ning lepime kokku uue tähtaja või tagastame tasutud summa.
Vastutus ja kauba üleandmine
Kauba üleandmisel läheb vastutus toote eest üle kliendile.
Palume kliendil saadetis kättesaamisel kontrollida paki seisukorda. Kui pakk on vigastatud, tuleb see fikseerida kohapeal ning esitada vastavasisuline teavitus nii vedajale kui ka meile e-posti teel info@airup.ee.
Vigastatud või puuduvate toodete korral leiame alati kliendiga lahenduse, kas asenduse või tagastuse näol.
Tagastused ja erijuhud
Kui klient soovib kaupa tagastada, toimub see vastavalt e-poe tagastamistingimustele ja kehtivale tarbijakaitseseadusele.
Tagastuse korral arvestatakse, et transpordikulu ei kuulu hüvitamisele, välja arvatud juhul, kui toode oli defektne või saadeti ekslikult vale kaup.
Suuremahuliste või raskete toodete puhul võib kasutada erivedu — sellisel juhul võetakse kliendiga ühendust sobiva tarneviisi ja hinna täpsustamiseks.
Lisa info
Airup.ee jätab endale õiguse muuta transpordiviise ja koostööpartnereid ilma ette teatamata, kui see on vajalik kiirema või soodsama tarne tagamiseks. Kõik kehtivad tarnevõimalused ja hinnad on alati nähtavad ostukorvis enne tellimuse kinnitamist, et klient saaks teha teadliku otsuse.
ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
Viimati uuendatud: 05.10.2025
1. Vastutav töötleja
Keevinet OÜ
Aadress: J. Vilmsi 32-2, Tallinn, Eesti
E-post: info@airup.ee
Telefon: +3725144248
Keevinet OÜ vastutab teie isikuandmete töötlemise eest kooskõlas isikuandmete kaitse üldmääruse (EL) 2016/679 (GDPR) ja Eesti õigusega.
2. Privaatsuspoliitika eesmärk ja kohaldamisala
See privaatsuspoliitika kirjeldab, kuidas Keevinet OÜ kogub, kasutab, säilitab ja kaitseb klientide isikuandmeid, mis edastatakse meile:
-
airup.ee veebipoe kasutamisel;
-
tellimuse esitamisel ja klienditoe poole pöördumisel;
-
uudiskirjaga liitumisel või turundusnõusoleku andmisel;
-
muude veebilehel olevate kontaktivormide kaudu.
3. Töödeldavad isikuandmed
Keevinet OÜ võib töödelda järgmisi isikuandmeid:
-
Ees- ja perekonnanimi
-
Postiaadress ja tarneaadress
-
E-posti aadress ja telefoninumber
-
Tellimuse ja makse andmed
-
IP-aadress ja seadmeinfo (küpsiste kaudu)
-
Ostude ajalugu ja kliendisuhtluse andmed
-
Uudiskirja ja turundusnõusoleku andmed
4. Isikuandmete töötlemise eesmärgid
Teie andmeid kasutatakse järgmisteks eesmärkideks:
-
Tellimuste täitmine ja klienditeenindus
– tellimuse töötlemine, arveldamine, tarne ja tagastused. -
Kliendisuhtlus ja päringutele vastamine.
-
Turundus ja uudiskirjad (ainult nõusoleku alusel).
-
Veebipoe toimimise ja kasutajakogemuse parandamine (analüütika ja küpsised).
-
Pettuste ennetamine ja õigusnõuete tagamine.
5. Töötlemise õiguslikud alused
Keevinet OÜ töötleb isikuandmeid järgmistel õiguslikel alustel:
-
Lepingu täitmiseks: kui töötlemine on vajalik tellimuse vormistamiseks ja täitmiseks.
-
Nõusoleku alusel: turundus, uudiskirjad, küpsiste kasutamine.
-
Õigustatud huvi alusel: teenuste täiustamine, turvaanalüüs, veebikasutuse statistika.
-
Õigusliku kohustuse täitmiseks: raamatupidamise ja maksuarvestuse eesmärgil.
6. Isikuandmete edastamine kolmandatele osapooltele
Keevinet OÜ võib edastada teie andmeid järgmistele teenusepakkujatele:
-
Transpordiettevõtted ja kullerteenused (nt Omniva, Itella SmartPost, DPD, Venipak) – tellimuste kohaletoimetamiseks.
-
Maksesüsteemid ja pangad – maksete töötlemiseks.
-
Turundus- ja analüütikapartnerid (nt Google Analytics, Facebook Pixel) – ainult anonüümsete andmete kujul või nõusoleku alusel.
Kui andmeid edastatakse väljapoole Euroopa Liitu, tagame, et see toimub Euroopa Komisjoni standardlepingutingimuste või teiste nõuetekohaste turvameetmete alusel.
7. Andmete säilitamise periood
Tellimustega seotud andmeid säilitatakse 7 aastat, vastavalt raamatupidamise seadusele.
Uudiskirjaga liitunud kontaktandmeid säilitatakse kuni nõusoleku tagasivõtmiseni.
Küpsiste ja analüütikaandmeid säilitatakse vastavalt küpsiste seadistusele (tavaliselt 26 kuud).
Kui andmete säilitamise eesmärk lõpeb, andmed kustutatakse või anonüümistatakse.
8. Andmesubjekti õigused
Teil on õigus:
-
saada teavet, kas teie andmeid töödeldakse;
-
tutvuda enda isikuandmetega ja saada koopia;
-
nõuda andmete parandamist või kustutamist (“õigus olla unustatud”);
-
piirata andmete töötlemist või esitada vastuväide;
-
võtta tagasi varem antud nõusolek;
-
nõuda andmete ülekandmist teisele teenusepakkujale;
-
esitada kaebus Andmekaitse Inspektsioonile (aki.ee).
Kõik andmekaitsetaotlused palume esitada e-posti teel aadressil info@airup.ee.
Taotlusele vastatakse mõistliku aja jooksul, kuid hiljemalt 30 kalendripäeva jooksul.
9. Küpsised ja veebianalüütika
Airup.ee kasutab küpsiseid, et tagada veebilehe toimivus ja parandada kasutajakogemust.
Kasutame järgmisi kategooriaid:
-
Vajalikud küpsised (lehe funktsionaalsuseks)
-
Statistilised ja analüütilised küpsised (nt Google Analytics)
-
Turundusküpsised (ainult nõusoleku korral)
Kasutaja saab küpsiste seadeid muuta või need kustutada oma veebilehitseja seadetes.
10. Automaatotsused ja profiilimine
Airup.ee võib kasutada automatiseeritud otsuseid või profiilimist turunduseesmärkidel (nt pakkumiste kohandamine või toodete soovitamine).
Selline töötlemine ei mõjuta teid õiguslikult ega lepinguliselt. Soovi korral võite sellisele töötlemisele vastu vaielda, kirjutades aadressile info@airup.ee.
11. Andmete turvalisus
Rakendame tehnilisi ja organisatsioonilisi meetmeid, et kaitsta isikuandmeid:
-
SSL-krüpteering ja turvalised ühendused;
-
piiratud ligipääs andmetele ainult volitatud töötajatele;
-
regulaarne süsteemide uuendamine ja varundamine;
-
andmete töötlejatega on sõlmitud konfidentsiaalsuslepingud.
12. Privaatsuspoliitika muutmine
Keevinet OÜ jätab endale õiguse käesolevat privaatsuspoliitikat ajakohastada, et tagada vastavus seadustele ja teenuste arengule.
Kõik muudatused avaldatakse veebilehel airup.ee/privaatsuspoliitika, kus kuvatakse ka viimane uuendamise kuupäev.
Olulistest muudatustest teavitame kliente e-posti või veebilehe kaudu.
13. Kontakt
Kui teil tekib küsimusi, soove või kaebusi isikuandmete töötlemise kohta, võtke meiega ühendust:
Keevinet OÜ
Aadress: J. Vilmsi 32-2, Tallinn, Eesti
E-post: info@airup.ee
Telefon: +3725144248
Veeb: https://airup.ee
Teil on alati õigus pöörduda ka järelevalveasutuse poole:
Andmekaitse Inspektsioon – www.aki.ee
Kaupade tagastus ja pretensioonid
Viimati uuendatud: 05.10.2025
1. Tagastusõigus
1.1. Tarbijal on õigus tagastada e-poest ostetud kaup 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, esitades müüjale vastavasisulise teate e-posti teel aadressile info@airup.ee. Tagastusõigus kehtib vastavalt Võlaõigusseaduse § 56 ja EL tarbijakaitseseaduse nõuetele.
1.2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis, koos kõigi tootja lisatud tarvikute ja dokumentidega. Klient vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, kui seda on kasutatud muul viisil kui kauba olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks.
1.3. Kui kaup on kasutatud või kahjustatud viisil, mis vähendab selle väärtust, on Keevinet OÜ-l õigus keelduda tagastuse aktsepteerimisest või vähendada tagasimakse summat proportsionaalselt kauba väärtuse vähenemisega.
1.4. Tagastusõigus ei kehti:
-
hügieenitoodetele, mille pakend on avatud (nt õhupuhasti filtrid, aroomiõlid, niisutaja tarvikud jms);
-
eritellimustoodetele või toodetele, mis on valmistatud vastavalt kliendi isiklikule soovile;
-
kaupadele, mis riknevad või vananevad kiiresti.
2. Tagastamise protseduur
2.1. Tagastustaotluses tuleb märkida:
-
tellimuse number või arve number;
-
kliendi nimi ja kontaktandmed;
-
tagastatav toode ning tagastuse põhjus;
-
vajadusel lisada fotod (näiteks defekti korral).
2.2. Tagastussoovi korral saadetakse kliendile juhised kauba tagastamiseks. Tagastatav kaup tuleb toimetada müüja lattu või kokkulepitud asukohta hiljemalt 14 päeva jooksul alates tagastussoovi esitamisest.
2.3. Kui tagastus toimub kliendi soovil (toode ei sobinud, ei meeldinud vms), kannab tagastamise transpordikulu klient.
Kui kaup on vigane, vale või kahjustatud, katab tagastuskulud Keevinet OÜ.
3. Tagasimakse
3.1. Pärast tagastatud kauba kättesaamist ja seisukorra kontrolli tagastab Keevinet OÜ kliendile ostusumma (kaasa arvatud esialgse tarnekulu) hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul.
3.2. Raha kantakse tagasi samale makseviisile, mida klient kasutas tellimuse vormistamisel, välja arvatud juhul, kui pooled lepivad kokku teisiti.
3.3. Keevinet OÜ võib tagasimakse tegemisega oodata kuni tagastatud kauba kättesaamiseni või kuni klient on tõendanud, et kaup on tagastatud – sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4. Pretensioonid ja garantiitingimused
4.1. Kui saadetud kaup on defektne, vale või puudulik, on kliendil õigus esitada pretensioon e-posti teel aadressil info@airup.ee.
4.2. Pretensioon tuleb esitada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest või defekti ilmnemisest. Pretensioonis peab sisalduma:
-
tellimuse number;
-
kliendi nimi ja kontaktandmed;
-
toote nimi ja puuduse kirjeldus;
-
fotod või videod veast (soovituslik).
4.3. Keevinet OÜ vaatab pretensiooni läbi 14 päeva jooksul ja teavitab klienti tulemusest kirjalikult.
4.4. Kui pretensioon osutub põhjendatuks, pakutakse:
-
toote parandamist või
-
toote asendamist uuega või
-
raha tagastamist (vastavalt kokkuleppele).
Kõik õigustatud pretensioonidega seotud kulud katab Keevinet OÜ.
4.5. Kui defekt ilmneb pärast 14-päevast perioodi, käsitletakse seda garantiijuhtumina, kui tootja või maaletooja on vastava garantii kehtestanud. Garantiitähtaeg ja -tingimused sõltuvad tootest ning on toodud tooteinfoga või kasutusjuhendis.
5. Erijuhud ja piirangud
5.1. Tagastust ei aktsepteerita, kui:
-
toode on selgelt kasutatud ja ei ole enam müügikõlblik;
-
tootel on nähtavad mehaanilised kahjustused, mis ei olnud olemas kauba üleandmise hetkel;
-
tagastustähtaeg (14 päeva) on möödunud ja klient ei ole varem teavitanud tagastussoovist.
5.2. Rahvusvaheliste tellimuste puhul kehtivad täiendavad tingimused:
Klient vastutab tagastuskulude ja võimalike tolliformaalsuste eest, välja arvatud juhul, kui tagastus on tingitud Keevinet OÜ veast või defektsest tootest.
6. Vastutus ja riskid
6.1. Keevinet OÜ ei vastuta:
-
kliendi põhjustatud kahjustuste eest;
-
toote väärkasutamisest, hooldusjuhendi eiramisest või ebaõigest paigaldusest tekkinud defektide eest;
-
toote tavapärase kulumise eest.
6.2. Kauba saatmisel või tagastamisel soovitame kasutada jälgitavat saadetist. Keevinet OÜ ei vastuta kadunud või kahjustatud tagastuspakettide eest, kui klient ei kasuta turvalist transpordiviisi.
7. Õiguste ja vaidluste lahendamine
7.1. Kõik Keevinet OÜ ja kliendi vahelised vaidlused lahendatakse eelkõige läbirääkimiste teel.
7.2. Kui kokkulepet ei saavutata, võib klient pöörduda:
-
Tarbijavaidluste komisjoni poole (www.ttja.ee) või
-
Andmekaitse ja Tarbijakaitse Ameti poole või
-
esitada hagi kohtusse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
7.3. Käesolevad tagastus- ja pretensioonitingimused ei piira tarbija seadusest tulenevaid õigusi.
8. Kontakt
Keevinet OÜ
Aadress: J. Vilmsi 32-2, Tallinn, Eesti
E-post: info@airup.ee
Telefon: +3725144248
